Subject: Jäätmereformi eelnõu EISis
From: "Katrin Koppel" <[email-masked]>
To: "Diana Rammul" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristina Jerjomina", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Velda Buldas", "Maris Kalda", "RAM Info", "'Rait Pihelgas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Kärt Voor,Käthlin Oeselg <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 11:05:14 +0200

Tere

Oleme EISi kaudu esitanud Justiits- ja Digiministeeriumile 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8b16acd8-bac0-4886-8537-4e10962d7310> 
teiseks kooskõlastusringiks  jäätmereformi eelnõu. EISis on ekslikult 
märgitud, et ootame eelnõule ka teie kooskõlastust. Teistele 
ministeeriumitele ja ELVL-le on eelnõu esitatud teadmiseks. Seega me 
otseselt kooskõlastust ega arvamust ei oota, kuid kui peate vajalikus, siis 
palume oma märkused saata hiljemalt 14.02.2025.

Vabandan väga segaduse pärast!

Heade soovidega

Katrin Koppel

Olmejäätmete valdkonna juht | Ringmajanduse osakond

Head of municipal waste | Department of Circular Economy

+372 626 0700 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti |  <http://www.kliimaministeerium.ee/> 
www.kliimaministeerium.ee